fbpx

איך עושים כסף בלינקדאין?

אחד הרשומים בתפוצה שלח לי הודעה כזו :

"זה נראה לא רציני שאת רושמת שיש לכם הרבה פגישות ואז מציעה שוב להירשם להגשת מועמדות"

עניתי לו

שאכן נרשמו ומילאו למעלה מ-35 אנשים שגם טרחו והשקיעו במילוי השאלון

"אבל מה לעשות שנאלצתי להחזיר את הכסף לכמה וכמה מתוכם שלא ענו לקריטריונים ?"

אז למה החזרתי את הכסף ?

בכדי לבנות עסק מצליח מאד ! כזה שמסוגל ליצר תזרים הכנסות גבוה ויציב לאורך זמן

(ואני לא אדבר כאן על המספרים לחלק מבעלי העסקים 30,000 זה סבבה וחלק אחר יגיד "מה פתאום לפחות 200,000 בחודש..)

זה ענין של בשלות עסקית

ובעיקר תודעה

כמה כסף אני מסוגל להכניס.

אז הנה כמה כללים כדי ליצור נכס מניב בלינקדאין

מבוסס אסטרטגיה מנצחת שיוצרת ים כסף ותזרים שקט שצומח וצומח וצומח.

 

כלל ראשון: למוצר /לשירות שלכם יש הרבה לקוחות פוטנציאלים בישראל או בעולם

הרבה הכוונה הרבה מאד (ולכן שירותים שנמכרים לאנטרפרייז – חברות גדולות במשק

לא עונה על הקריטריון הזה)

הרבה לקוחות פוטנציאלים יכול להיות שאתם מציעים שירות עסקי למנכלים (כל דבר שעוזר להם להגדיל את העסק כמו בניית אתרים שיווק דיגיטלי, ייעוץ עסקי וכד')

ואז יש לכם למעלה מ-100 לקוחות פוטנציאלים בלינקדאין

 

אותו דבר אם אתם מציעים פתרונות להגדלת ההון האישי כמו :השקעה בנדל"ן /השקעות ערך/ כל דבר אחר שמגדיל הון

כאן יש לכם קהל עצום של חצי מילון בכירים + 100,000 מנכ"לים וזה רק בישראל ( בארצות הברית לדוגמא יש 12 מיליון מנכ"לים)

אותו דבר אם אתם מציעים אימון מנטלי או כל שירות אחר שפונה לבכירים ,

שוב,

יש לכם חצי מיליון בכירים. שזה קהל גדול ומאד מזוקק.

זה החלק הראשון -קריטי שיהיה לכם קהל גדול מאד

ולכן כשמגיעים אלי לקוחות ורוצים שאבנה להם אסטרטגיה

דבר ראשון אני מחפשת איפה נמצא הקהל הגדול שלהם.

אפילו אם זה כואב וצריך להזיז את השמנת מקהל אחד לקהל אחר.

 

כלל שני

לקהל שלכם יש כסף

,זה לא רלוונטי ללינקדאין כי רוב מוחלט של הקהלים בלינקדאין, בישראל לפחות

אלו קהלים בעלי הון ומעמד אפילו אם מדובר רק בשכיר מעמד ביניים המשכורת שלו היא פי 2 לפחות

מהשכר הממוצע במשק.

קל וחומר אם מדובר במנכ"לים של חברות -מדובר על אנשים רציניים מאד

שמבינים שעל עסק צריך להשקיע.

התודעה בלינקדאין היא סופר עסקית וממוקדת ביזנס

הנוכחים בלינקדאין לרוב בוגרי יחידות צבאיות

ובעלי היסטוריית תעסוקה משמעותית

ולכן המוצרים והשירותים שם ממוקדי עסקים עם פוטנציאל עסקי משמעותי.

 

כלל שלישי

והכי הכי הכי חשוב !

לקהל שלכם יש צורך בוער.

הוא רוצה את השירות /המוצר שלכם

הוא צריך אתכם

ממש.

(כאן ניכנס הנושא של הניסוח איך גורמים לו להבין שהוא חייב אתכם עכשיו, אבל לא אפרט על זה כאן )

אבל אם המוצר שלכם בסופו של יום פותר צורך אמיתי

ולקהל יש צורך ממשי הסיכוי שלכם להצליח הולך וגדל.

?איפה אנחנו ממש רואים את זה בלינקדאין

כל מה שקשור להגדלת ההון – אוכלוסיית לינקדאין עסוקה מאד

ואין להם זמן לחפש השקעות מעניינות

אם יש מומחה שיודע להוביל אותם למיצוי הכסף שלהם בדרך נכונה

אזי, הם מוכנים ללכת איתו כל עוד הוכיח שהוא מקצוען.

– כל מה שקשור לעזרה עסקית

ספציפית כאן בישראל אין הרבה מתחרים בלינקדאין ולכן הצורך גובר

אבל גם אם הייתה תחרות

הנושאים העסקיים תמיד מקבלים עדיפות גבוהה יותר

שוב,

כל מה שקשור לצמיחה עסקית דרך ייעוץ עסקי, פעולות שיווק , מקסום נכסים דיגיטליים וכד'

 

כתבתי כאן את שלושת העקרונות לעסק עם פוטנציאל רווח משמעותי.

 

הסיבה שהחזרתי את הכסף לכמה וכמה בעלי עסקים שנרשמו לתכנית,

היא בדיוק בגלל שהם לא ענו לאחד מהקריטריונים

או שהקהל שלהם קטן

או שהמוצר שלהם לא עונה על "צורך בוער" ולכן קשה להדליק את הלקוח ולהניע אותו לפעולה

הקריטריון השלישי שלקהל אין כסף – לא רלוונטי -כמו שכתבתי, האזרחים בלינקדאין רובם ככולם בעלי הון

או תודעת כסף.

אז בדקו את עצמכם

האם עניתם כן כן וכן לשלושת הפרמטרים ?

אם כן הגיע הזמן שלכם לעשות הרבה מאד כסף מלינקדאין

 

אולי תהנה גם מזה:

מ 0- ל-300,000

למה מדרג מכירות הוא סופר קריטי במיוחד בשירותים ומוצרים יקרים?

אני שולחת מיילים מאד איכותיים

כל מייל ייתן לך ערך עסקי רב על מכירות B2B בישראל ובעולם 

הופפה, מיל עם 2 מדריכים מטורפים למכירות B2B כבר אצלך

דילוג לתוכן