fbpx

איך וידאו עוזר לקצר ב-50% תהליכי מכירה ?

"מלכה, תביא לי לידים, זהו ! "

הרבה מאד סמנכלי מכירות ובעלי עסקים מבקשים את הדבר הבסיסי ביותר " לידים" מה כל כל קשה לייצר לידים? האמת לא קשה בכלל. אך ככל שמסתכלים בנקודת מבט רחבה יותר על בסיס ניסיון מעשי מגלים לפתע שאמנם השקענו לא מעט כסף בשיווק ופירסום אך הלידים שהגיעו היו קרים כמו קרח, הליכי המשא ומתן היו ארוכים ומתישים ויכול להית שאחרי חודש וחצי של קמפיין השקעה בזמן, כסף, מסרין, דפי נחיתה פתאום אנו מגלים שהמהלך לא הניב כלום.

אם כך, האם לידים זו התשובה לבעייית המכירות ? אולי שנייה לפני שלוחצים על ההדק צריך לבחון מה החוליה החלשה וכיצד ניתן לייצר לידים איכותיים מדויקים יותר וכאלה שממש רוצים לרכוש ממכם ? .  

בכדי לבדל את השירות שלך

הנה הליד הגיע, מה הוא יודע על החברה ועל השירות ? עד כמה הוא מבין את הערך המוסף שלכם ? עד כמה הוא חושק לעבוד איתכם בכל מחיר או שאתם רק שורה אחת ברשימת המתחרים שהוא צריך להרים אליהם היום טלפון ?

הנה כמה דוגמאות לוידאו מעולה שמשתלב בתהליכי המכירה הן ברמת קמפיין המוני פייסבוק /טאבולה /לינקדאין או ברמה של שליחה ידנית ופרטנית לליד לפני שמגיע לפגישת מכירה.

איך וידאו עוזר לי למכור יקר יותר ומהר יותר  ?

תהליך הרכישה הפסיכולוגיים מתבססים על תהליכי יצירת אמון מול מוכר השירות /המוצר. לפי מודל KLT שמתייחס לKnow,Like,Trust 

המטרה הראשונה של כל איש מכירות או בעל עסק היא לייצר את ה-Know בצורה הטובה והמרשימה ביותר. באמצעות וידאו ניתן לחסוך חיזור באמצעות שיחות טלפון וניסיון להרשים באמצעות הרבה מילים. 

 צפייה בווידאו מייצרת אמון אצל הלקוח ויוצרת סמכות גבוהה -אוטוריטה אצל הלקוח הפוטנציאלי ובכך מקצרת משמעותית תהליכי מכירה ארוכים  ומאפשר למוכר השירות /המוצר לגבות את הסכומים שהוא ראוי ורוצה לקבל ולהשאיר אבק למתחרים בתהליכי המשא ומתן.

סירטוני קייס סטדיס

אחד המנועים החזקים ביותר כדי לייצר ודאות גדולה בצד של הלקוח שלכם.

ככל שהקייס סטדי קרוב יותר לעולמו של הלקוח תחום התמחותו והסגמנט כך הלקוח הפוטנציאלי ירגיש בטוח יותר לגשת לעסקה ולשלם כל סכום שרק תבקשו.

סירטונים בורטיקל קצר

טיק טוק היא פלטפורמה שמכתיבה את הקו השיווקי ותפיסת התוכן של הקהל , קצר , מהיר , מצחיק , ענייני באמצעות טיקטוק אנו יודעים היום לחבר את התוכן גם לקהלים שנמצאים בפלטפורמות אחרות כמו לינקדאין ופייסבוק ומעולים לשימוש ברשתות כמו אינסטגרם, Shorts של יוטיוב.

שילוב חכם בקמפיינים ובמשפכי שיווק 

הגאונות היא לדעת לשלב את הוידאו בתוך קמפינים ברשת ולחזות מראש מה התפקיד של כל וידאו בתהליך המכירה, איזו פלטפורמה שיווקית הכי נכונה לשילוב של הוידאו האם לינקדאין /פייסבוק /יוטיוב ? כאשר כל האסטרטגיה סביב הווידאו נגזרת מקהל היעד שאמור לצפות בו ולבצע רכישה או להשאיר ליד. 

ליד חם 

המטרה המרכזית בהפקות וידאו ושילוב בתוך משפכי מכירה היא לייצר לידים כמה שיותר חמים בתהליך המכירה, ישנם משפכי מכירה רבים ושונים לכל תהליך כזה אנו מייצרים את הוידאו הנכון שיקרב את הלקוח עוד צעד בדרך לרכישה. יצירת חיבור עם הלקוח שלך באמצעות וידאו מייצרת חיבור מיידי חוסכת הסברים מי אתה ולמה לקנות דווקא ממכם .

המסרים 

יש הבדל קיצוני מי כותב את התוכן ומי מייצר את משפטי המפתח בוידאו האם מדובר בקופרייטר מוכשר או שמדובר במומחה עסקי שיודע איך הראש של הצרכן שלך עובד ומה הוא צריך לשמוע בכדי לקנות . בגישה שלנו אין המטרה להציג פרצופים יפים אלא לייצר וידאו שמביא לקוחות לשם כך אנו מבצעים יחד עם הלקוח מחקרי שוק וחקר מסרים. 

מחקרי שוק 

המחקרים מבוצעים בשיטות פשוטות ואינטואיטיביות אך מייצרים ערך רב והבנה עמוקה איך לכתוב את התכנים ,מה קהל היעד מצפה לשמוע, אילו מסרים נכונים וכיצד להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר שתמיר כמה שיותר לקוחות ותיצור חיבור למותג. 

אוקי. הבנתי מה עכשיו ?

אחרי שביצענו מחקר לקוח מעמיק והבנו בין היתר איפה הלקוח נמצא באיזו רשת נגדיר:

1. מהן המטרות והיעדים העסקיים :עלות המוצר /השירות ביחס לעלות הפקת הווידאו ועלות המימון ברשת כמו גם הגדרת תהליכי המכירה והאסטרטגיה להמרת ליד למכירה. 

2.באיזו רשת הלקוח שלכם נמצא ואיזו פלטפורמת שיווק (לינקדאין /גוגל /פייסבוק)  הכי מתאימה לייצר תוצאות עבורכם. 

3. מהו "מסע הלקוח" שלכם וכיצד הווידאו משולב בתהליך המכירה ממצב ליד ועד מצב המרה כולל מצבת כח האדם וכמות הלידים הניתנת לטיפול.

4. אחרי שהגדרנו את האסטרטגיה, ביצענו את המחקר המעמיק, כתבנו את התוכן נצא ליום צילום מקצועי וחוויתי שיפיק בצורה הטובה ביותר את המסרים השיווקיים שלך לכדי וידאו מגובה בתהליך מכירה סדור מקצה לקצה.   

חשוב לנו מאד להפיק וידאו יפה  אך יותר מכל -מה שמוביל אותנו ביצירת וידאו זה תכל'ס וידאו  שממיר מכירות. 

השאירו פרטים בתחתית האתר ונחזור אליכם בהקדם .

אולי תהנה גם מזה:

מ 0- ל-300,000

למה מדרג מכירות הוא סופר קריטי במיוחד בשירותים ומוצרים יקרים?

אני שולחת מיילים מאד איכותיים

כל מייל ייתן לך ערך עסקי רב על מכירות B2B בישראל ובעולם 

הופפה, מיל עם 2 מדריכים מטורפים למכירות B2B כבר אצלך

דילוג לתוכן