fbpx

המדריך המצולם 👇שלושת חוקי הברזל ללידים שתכלס ממירים

המדריך החדש המצולם למטה👇 בלינק לצפייה ישירה ללא צורך בהשארת מייל

כשאתם פונים לפונקציות בארגונים, ככל שהפונקציה נחשקת יותר ומחוזרת יותר רוב הסיכויים

שהמהלך האחד שתיישמו בשיווק לא יביא תוצאות !

רוב הסיכויים שקמפיין אאוטריצ'/אס.ד.אר לא יעבוד עבורכם או יעבוד חלש מאד

רוב הסיכויים שקמפיין ממומן גם לא יעבוד עבורכם כל עוד אתם תוקפים מכירה ישירה או תיאום דמו

המדריך המלא מייד מתחת לסרטון הזה 👇

מה עושים?

כיצד גורמים לפונקציה הנחשקת שאתם מכוונים אליה להתייחס להצעה שלכם לרצות לעבוד אתכם ? להעריך את הפתרון /השירות שלכם

ופשוט לקבל את חוות דעתכם המקצועית ולא להטיל ספק לרגע שאתם המומחים וממכם הם קונים בלי להתיחס בכלל למתחרים שמצייצים ברקע ?

אחרי 6 שנים

ביצירת לידים HandsOn

לשוק המקומי והבינלאומי

ועוד כ-10 שנות ניסיון

במכירות טכנולוגיה

בהיקפים של מאות אלפי דולרים

הנה המדריך המצולם פחות מ-15 דקות

על שלושת חוקי הברזל לשיווק ממיר מכירותB2B

בלי בילבולי מח ובלי סיפורים

בגישת כסף ביד ומייד 💰

הנה המדריך המלא 👇 לצפייה ישירה

https://kodhashiluve.ravpage.co.il/Leads_convertor

אולי תהנה גם מזה:

מ 0- ל-300,000

למה מדרג מכירות הוא סופר קריטי במיוחד בשירותים ומוצרים יקרים?

אני שולחת מיילים מאד איכותיים

כל מייל ייתן לך ערך עסקי רב על מכירות B2B בישראל ובעולם 

הופפה, מיל עם 2 מדריכים מטורפים למכירות B2B כבר אצלך

דילוג לתוכן