החיים מתחלקים ל-2: לפני שיטת המכירה הפסיכולוגית ואחרי הטמעת השיטה.
ככה זה נראה לפני: אתם נמצאים בעיצומן של תהליכי מכירה, מרגישים רודפים, חסרי שקט מפעילים מרפקים ואקסטרה יצירתיות כדי להגיע ללב של הלקוח, במקום רגש ההתלהבות והאש הפנימית שבוערת בכם אתם מרגישים שחוקים ומותשים לא פעם.
פתאום קורה קסם, לאחר שהטמעתם את שיטת 'המכירה הפסיכולוגית' פתאום הלקוח מתחיל לחזר אחריכם, הוא חושק ומסתקרן ורוצה לשמוע הרבה יותר, עיניו נוצצות כשהוא שומע אתכם, סוף סוף אתם מקבלים את ההכרה שאתם ראויים לה שהיא גבוהה מהתחרות ומתבססת גם על האישיות הייחודית שלכם.
לאחר שמלכה מכרה בעצמה טכנולוגיות במאות אלפי דולרים כשכירה ובהמשך ליוותה חברות להכפלת המכירות שלהם בשוק המקומי והבינלאומי. מלכה חושפת את שיטת 'המכירה הפסיכולוגית'
שיטות מתקדמות במשא ומתן במכירות פרימיום איך להשפיע על מקבלי ההחלטות באמצעים פסיכולוגיים ולקצר את תהליכי המכירה ב50% מהזמן, הרצאת מכירות מרתקת חד פעמית או סדנת מכירות עם תירגול מעשי וסימולציות לייב שישאירו את הצוותים שלכם מקצוענים במשא ומתן ובמכירות פרימיום.
בסדנה:
1. הצגת השיטה והרציונאל הפסיכולוגי שיעזור לכם לשנות את כללי המשחק ויחסי הכוחות
2. משפך המכירה ההפוך שמבוסס על ריקוד הרגש
3. טיפול בהתלבטויות והעמקת האמון.
סדנאות 'המכירה הפסיכולוגית' מיועדות לבעלי עסקים, למנהלי ואנשי מכירות המוכרים ללקוחות בארץ ובעולם, ללקוחות חיצוניים ופנימיים לארגון.
"יותר אני לא מחזרת אחרי לקוחות " כך אמרתי לעצמי לאחר 4 שנות ניהול מכירות בהייטק כאשר אתה מוצא את עצמך במרדף וחיזור בלי פוסק אחרי לקוחות פוטנציאלים והרצון לרצות אותם ולגרום להם להמשיך איתך בתהליכי המכירה. לאחר הצלחות במכירות בהיקפים של מאות אלפי דולרים מלכה פתחה דף חדש בתהליכי המכירה שלה וחוללה שינוי בתפיסת המכירה בעולם ההייטק מול לקוחות גדולים בתעשייה.
אין יותר לחזר אחרי לקוחות, אין יותר לשחוק את האישיות הייחודית שלך ושל הצוות בדרך ליצירת הליד עובר דרך מסע מכירה מתיש ברמה האישית.
מהיום חוקי המשחק משתנים!
לאחר שליוותה עשרות חברות ופתרונות טכנולוגיים ליצירת לידים ולהכפלת המכירות באמצעות לינקדאין.
מלכה תחשוף בפניכם את שיטת 'מנועי הזהב' שפיתחה במשך כ-10 שנים של עבודה אמיתית עם השוק. כיצד להגיע למקבלי ההחלטות בלינקדאין וכיצד להשפיע עליהם באמצעות פעילות רשת ממוקדת.
מיהם קהילת המשפיעים וכיצד דרכם ניתן להשפיע על עיצוב החלטות של מקבלי ההחלטות?
סדנה פרקטית ויישומית המציגה תפיסת עולם חדשנית למכירות באמצעות פיצוח מסר שמזיז את המחט, פתיחת דלתות ושילובו כתוכן בתהליכי המיתוג האישי.
הלקוחות של מלכה היום יעידו שהכפילו את ביצועי המכירות שלהם בזכות השיטות שהטמיעו בעבודה המשותפת.
המסר העיקרי של סדנת מנועי הזהב-
אתה הוא המלך והלקוח צריך אותך ! מה הפעולות הסדורות שצריך לעשות כדי להשפיע על טריגרים פסיכולוגיים של מקבלי ההחלטות ולגרום להם לבחור דווקא בך בלי לחזר ובלי לשחוק את עצמך ?
לאחר שליוותה עשרות חברות ופתרונות אבטחת מידע סייבר ובינה מלאכותית ליצירת לידים ומכירות באמצעות לינקדאין
מלכה תחשוף בפניכם את סודות המכירה הכמוסים כיצד להגיע למקבלי ההחלטות ולפתוח דלתות. מהו סוד המסר ואיך לייצר אמון באמצעות הרשת הדיגיטלית הבינלאומית – לינקדאין .
הסדנה לפי שלבים ובהתאם לצרכים של הצוות /הארגון .
1. היכרות עם הרשת בניה /מיקסום פרופילים 8 הסודות לפרופיל שעושה כסף.
2.יצירת לידים דרך לינקדאין סודות המסר והפניה האישית
3.סודות כלי החיפוש איך להגיע לבעלי תפקידים ספציפים בישראל ובעולם
4. סודות האוטמציה והפנייה ההיברידית
5.מיתוג אישי ברשת בינלאומית סודות הוידאו והתוכן הויראלי סדנה מעשית ליצירת תוכן ויראלי
האם יש לך מיתוג אישי ? האם חוץ ממך יש עוד אנשים שיודעים על המיומנויות והיכולות שלך? בעולם תחרותי בו המעסיק /הלקוח שלך מחפש אודותיך מידע בגוגל לפני שהוא בוחר בך
כדי להתבלט ולהשיג יתרון תחרותי ברמה האישית והעסקית בין אם מדובר בתהליך לחיפוש או קידום בעבודה/ קידום העסק או השירותים והמוצרים שלכם אנו נקראים לדעת להעביר את המסר שלנו ולפני הכל לדעת מי אנחנו ומה היתרונות שלנו ?
בסדנה יוצאת דופן מלכה מספרת את הסיפור האישי שלה איך הפכה מחרדית אנונמית למותג רשת ומשיגה את המטרות העסקיות שלה בדרך הזו ?
בסדנה המשתתפים עוברים חוויה פסיכולוגית להגיע אל עצמם, להיחשף לחוזקות שלהם. כותבים את הסיפור האישי שלהם ומייצרים תוכן אישי או בוידאו או כפוסט.
במסגרת הקבוצה המשתתפים מעלים את הפוסט /הוידאו ברשת החברתית הדומיננטית הרלוונטית למשתתפים או לארגון כמו פייסבוק/לינקדאין/ אינסטגרם או טיקטוק
בחווית הדדיות ויצירה משותפת כל הנוכחים עוזרים לדחוף את התוכן קדימה בעזרת יצירת מעגל ויראליות ותגובות חמות האחד לרעהו.
תהליך פסיכולוגי כזה מרפא פחדים וחושף את העובדים למהלך קבוצתי אדיר הזוכה גם לחשיפה עצומה ברשת.
המסר העיקרי של ההרצאה
כל אחד הוא מותג,עם סיפור וכל אחד ראוי לספר את העוצמה שלו בעזרת "הבוסט" הקבוצתי כל אחד הופך להיות מותג ברשת ולקבל הכרה במיוחד אם אתם מכוונים גבוה.
התהליך הזה הוא רק ההתחלה של הסיפור,המיתוג האישי שלכם והחשיפה של העוצמות שלכם לעולם מהרגע הזה לא תפסיקו לספר ולתת ערך לעולם.
מעוניינים לכתוב לי בווצאפ?
כל מייל ייתן לך ערך עסקי רב על מכירות B2B בישראל ובעולם