אחרי 8 שנים שאני מתעסקת בתחום, חלקן כסמנכ"ל מכירות תוכנה והיתר כעצמאית המלווה עסקים ליצירת סיסטם לידים בלינקדאין,
אספתי את התובנות הכי קריטיות (בעיקר בשבילי)
כדי לדעת למי לא למכור
ומי לא יכול
להצליח להביא תוצאות מלינקדאין.
1. נתחיל ממה כן-
כן יש בלינקדאין 100,000 מנכ"לי חברות בגדלים שונים
כן, הם צריכים עזרה בעסק
במה?
-ייעוץ עסקי ופיננסי
-הפקות וידאו
-קמפיינים (בעיקר גוגל ובלינקדאין)
-כתיבה שיווקית (אנגלית זה יותר טוב)
-פיתוח אתרים דפי נחיתה וכד',
– שירות פרילנסרים במיקור חוץ
-גיוס עובדים
2. תנאי בסיס – לעסקים בכלל
אם אין לכם שירות "סופר פרימיום" חבל על הזמן שלכם וזה לא קשור רק ללינקדאין. אחרת אתם לא ריווחים, לא יודעים איך לסגור את החודש ולא שווה לכם להמשיך ולהשקיע בעצמכם ובפיתוח עסקי.
3.ניסיון חביבי
שירות 'סופר פרימיום' זה פצצה והדבר הכי נכון לבעל עסק בעידן התחרותי שלנו
אבל-
והאבל הגדוללל מניסיון מעשי עם לקוחות,
אל תקפצו להיות יועץ "סופר פרימיום" אם מעולם לא קנו ממכם יעוץ ב-200 ש"ח
אל תקפצו למכור חבילת וידאו 'סופר פרימיום' שכוללת ייעוץ אסטרטגי וקמפיינים וכו' וכו'
אם מעולם לא מכרתם 1 וידאו ל-1 לקוח.
4.יבשת חדשה לאט לאט
גם אם יש לכם ניסיון בתחום שלכם ופיתחתם מוצר "סופר פרימיום",
בחיאת, אתם נכנסים לפלטפורמה חדשה
אל תקפצו גבוה מידי בכדי לא ליפול על הקרשים.
תמכרו במחיר סביר שעושה שכל ללקוח נגיד 18,000 ש"ח לחצי שנה זה לגמרי בסדר בכדי להתחיל.
אל תדפקו 30,000 ש"ח כי בא לכם בדימיון,
זה לא יעבוד
גם אם המיינד שלכם מחזיק את המחיר הזה
הגעתם ליבשת חדשה.
אין לכם מספיק רפרנסס
לקוחות לא טמבלים.
הם לא יקנו
חבל שתתיאשו.
5.לצבור ניסיון
בעסקים כמו בחיים מתחילים לזחול
ואז
ללכת
ואז לרוץ
נכנסים לפלטפורמה חדשה? למרות שמדובר באוקיינוס כחול וצלול עם דולפינים שמנים אבל מטומטמים הם לא.
תציעו בתור התחלה מוצר פרימיום פצצה עם הרבה פיצ'רים, תתחייבו לתוצאות, תתנו את הנשמה, שימו מחיר טוב.
תקחו לקוח
עוד לקוח
עוד לקוח
יהיה לכם רפרנסס וממליצים תוכלו אח"כ להעלות מחירים ולעוף על הגל.
6.תבנו סיסטם
קמפיין בלינקדאין תכל'ס לוקח 4 שעות בחודש ומייצר ליד מדויק (לא אמרתי בשל) ב-16 ש"ח.
גם אם אתם תותחים כבדים ומיומנים.
אל תתפתו להביא את העוזר האישי שלכם שיעשה לכם את העבודה למרות שהוא מקסים ואתם ממש עסוקים
תחזיקו ראש
תשקיעו כמה שעות כדי להבין את המערכת תבנו את האסטרטגיה תריצו פעם, פעמיים, שלוש
תטפלו בלידים ביידים שלכם
תבנו סיסטם סביב זה.
אח"כ ותוך כדי תנועה כשאתם יודעים מה עובד לכם תעבירו את השרביט.
אל תתפתו להשאיר את המלאכה למישהו שיעשה עבורכם אלא אם כן יש לכם סמנכ"ל מכירות שאתם סומכים עליו (בד"כ טאלנט כזה עם שכר ברוטו של 25,000 שח)
7.ניסיון מעשי
אם אין לכם ניסיון – אל תבואו
אל תבואו.
אל תבואו.
לינקדאין זה אוקיינוס צלול
עם דולפינים שמנים ונינוחים
אבל הם רוצים לראות שאתם יודעים מה אתם עושים.
אם אתם בשלב שמחפשים ליצור לעצמכם ניסיון
תחפשו לתת את השירות שלכם לחברות הייטק וסטארטאפים שם מתחבא הרבה מאד כסף.
בכוונה כתבתי לתת
אל תתקמצנו
תתנו.
תתנו
תבנו את הניסיון והתוצאות שלכם.
אם אני אספר לכם כמה שעות מכרתי ב-80 ש"ח דרך מעוף (אה, ואח"כ השלימו לי עוד 120) אתם לא תאמינו איזו דרך עשיתי.
היום כשאנו מוכרים שירות ליווי לחברות גם ב-100,000 ש"ח,
בכל פעם שאני עושה פיתוח עסקי חדש בעסק
כמו גיוס עובדים או פניה לקהלים חדשים אנחנו נותנים בהרבה אהבה
ובמחירים נמוכים בכדי להתנסות.
אחרי שזה מצליח
השמיים הם הגבול.
בקיצור,
אלו התובנות שלי אחרי עשרות לקוחות שעברו אחד על אחד וקורסים שהכשרנו.
במוצא"ש האחרון(כאילו אתמול) החלטתי לארוז הרבה מאד ידע סופר רלוונטי למי שלינקדאין קורצת לו ורוצה להתחיל להתנסות שם.
כמו:
– מדריך מכירות סופר פרימיום
-איך לחסוך תהליכי מכירה ארוכים לארגונים
-איך להגיע לעשרות תגובות לפוסטים שלכם בלינקדאין
-איך לבנות פרופיל שתכלס עושה כסף מעצם היותו.
– למי אפשר למכור את השירות שלכם, מי הפרה החולבת
כתיבה שיווקית שמגיע לעשרות אלפי צפיות ותגובות ועוד..
אם זה מדבר אליכם
פשוט תגיבו כאן מה שבא לכם ואשלח לכם את כל המארז
תהנו, תתפנקו
ובעיקר תתנסו
העולם שייך לתוצאות.