איך להכניס את מהלכי השיווק לאוטומט ?
הרבה מאד מוכרי שירותים ומוצרים בתחום B2B מתמודדים עם השאלה הכי גורלית בעסק/בחברה:
איך אני מייצר מצב שהלידים נכנסים אלי ולא אני צריך לחזר אחריהם בוקר בוקר ?
הרי לא באמת הגיוני להתעורר מידי יום אל מציאות רדומה שדורשת את האנרגיה והמשאבים שלי כדי להתניע ולייצר הזדמנויות חדשות.
לידים זה החמצן של העסק/הסטארטאפ /החברה
השאלות הבאות בתור שיעסיקו את מנהל המכירות /בעל העסק יהיו
- איך להביא לידים איכותיים במחירים הגיוניים ? איפה הקהל שלי נמצא ואיפה הכי זול לייצר לידים לקהל היעד המדויק שלי?
- איך להגדיל את יחס ההמרה למכירות ?
- איך למכור יקר ביחס למתחרים (מחירי סופר פרימיום) ?
צפה בוידאו הסבר והורד את המדריך המלא מי
כשאין מערך אוטומטי כלשהו שמייצר לידים נכנסים מוצאים את עצמם אנשי המכירות ובעלי העסקים עסוקים בחיזור אחרי הלקוחות,
יצירת פולואו אפים מתישים כאשר הלקוח הפוטנציאלי מרגיש נדחק אל הפינה
ובכלל, עוד הרבה לפני שהוא חושב האם לקנות הוא שואל את עצמו :
"מי אתה, ולמה שאקנה דווקא ממך ?
"יש לך מתחרה זול יותר, לא בטוח שאני צריך את השירות או המוצר הזה עכשיו אולי בהמשך.."
ועוד כל מיני התלבטויות גם ברמת הצורך וגם ברמת האמון שהקונה הפוטנציאלי אמור לתת במוכר.
הורידו את המדריך המלא ותוכלו למצוא את הפירוט על:
אסטרטגיית קהלים, ביצוע מחקר לקוח, ניסוח מסרים, יצירת ויזואליזציה חזקה
פרסום ממומן ממוקד ונכון שחוסך גם בעלויות בעזרת אמצעי שכנוע פסיכולוגיים השלובים בתהליך המכירה.