fbpx

האם לינקדאין באמת הגבילה אותנו או שפתחה לנו עולם חדש של הזדמנויות?

בעקבות ההגבלות של לינקדאין אני יוצאת כאן בסקירה מעמיקה על פלטפורמות הפרסום עלויות ומשמעויות בעולמות הB2B והמלצות כיצד ניתן לצמוח מתוך ההגבלות באמצעות כלי שיווק

מכה לפנים 

קיבלנו את המכה הזו תוך כדי קורס, קורס הכשרה ליועצים עסקים שרצו לייצר הזדמנויות דרך לינקדאין, ככה דקה לפני שעולים לאוויר עם קמפיין מסרים, כולם ערוכים, מתרגשים ומחכים להתפוצצות הזו שמתמוססת בפה ומשאירה שובל של לידים איכותיים ומתוקים מדבש

בום ? לינקדאין הודיעה על שינוי במדיניות, הכמות של הבקשות צומצמה ב-80%. 

ומ-100 בקשות ביום ניתן לשלוח רק 20. 

במערכות התומכות שלנו הצלחנו לעקוף את ההגבלה ולייצר 50 פניות ביום, הרגשנו מנצחים והמשכנו לחגוג עם לקוחות במכירות של עשרות ומאות אלפי דולרים בשוק המקומי והבינלאומי. 

 הצלחנו לנצח כל יום את לינקדאין, אבל לא לאורך זמן, לאחר שנה וחצי של חגיגות

 לינקדאין הורידה גם לנו את הכמות ל-20. 

קללת האחד 

מאז ילדותי גדלתי על זה שזוגיות בונים עם אחד ולאורך שנים אבל לא כן בעולמות של שיווק, שם לא מומלץ לסמוך רק על פלטפורמה שיווקית אחת.

מה באמת הפתרון לחברות B2B שמוכרות טכנולוגיה או שירות ייחודי לבעלי תפקידים ורוצים לייצר לידים חמים נכנסים ? 

אני פוגשת לא מעט אנשי מכירות ,שיווק ומנכ"לי חברות שאומרים לי :"ניסינו קמפיין בגוגל וזה לא עבד 

ניסינו קמפיין Outreach בלינקדאין וזה לא עבד.." 

"נו ו.. מה עשיתם לאחר מכן ?" 

אז זהו

שזהו בעצם!

להפסיק מעולם לא הייתה אפשרות עבורי 

יש משהו מאד ממכר בלהגיד "ניסיתי וזה לא עבד לי" 

 האמת שמאז שאני זוכרת את עצמי כילדה מעולם לא הפסקתי לנסות. וכמו שלמדנו מחוק המספרים הגדולים ככל שתנסו יותר סטטיסטית, תהיה לכם המרה של 10% לפחות . 

עסק בלי שיווק הוא לא עסק 

לפני שאני צוללת עם סקירה מהירה חשוב שנגבש הסכמה משותפת שעסק בלי שיווק הוא לא עסק, ללא מנוע שעובד עבורכם ומייצר עבורכם הזדמנויות רוב הסיכויים שאתם נתונים למצבי רוח קשים, מתעוררים לא פעם חסרי אמביציה ונשחקים מאד מהר .

אז איפה נכון לעסק שלכם לשווק ואיך תייצרו הזדמנויות איכותיות בעולמות הבי טו בי ? 

האם מתאים לעסק שלי לשווק בגוגל ? 

גוגל כוללת היום את רשת החיפוש ואת יוטיוב 

בפועל- גוגל בונה גשר בין הלקוח שמחפש בפועל את השירות לבין נותן השירות  

כלומר כל עוד הלקוחות שלכם מקישים בגוגל "אני מחפש איש סייבר /בניית אתר /אינסטלטור " 

תחשבו על עצמכם,

מה אתם מחפשים בגוגל ? 

ככה הלקוח שלכם מחפש, הוא ממש מקליד מילים, ניתן היום בבדיקה קלה לבדוק מה המילים שהלקוח שלכם מחפש וכמה נפח חיפוש יש למילים הללו באזור גאוגרפי מסוים . 

מה עושים במקרה בו השירות שלכם הוא לא סטנדרטי ומילים לא יכולות להגדיר אותו ?

?מה עושים אם נפח החיפוש הוא קטן ?האם בכל אופן להשקיע כסף? 

?מה עושים אם המוצר שלכם הוא מוצר 'סופר פרימיום' ויש לכם בידול ייחודי וזה לא בליגה שלכם להיות באותה בריכה עם המתחרים? 

?מה עושים אם המוצר שלכם דורש חינוך שוק והלקוח עדיין לא יודע שאתם הפתרון לבעיה שלו ? 

בואו נדבר שנייה על מחירים בגוגל :

עלות ניהול של קמפיינר מנוסה כזה שעובר הכשרות של גוגל על בסיס קבוע נעה סביב 1000 דולר במינימום . אם היעד שלכם הוא סביב 40 לידים בחודש נצטרך לשים כאן סביב 600 ש"ח ליום וזה מביא אותנו למינימום תקציב מימון של 12,000 ש"ח יחד עם עלות הניהול אנו עומדים כאן על 16,000 ש"ח 

וזה נטו על יבש מימון וניהול עלות חודשית קבועה, לא כולל אסטרטגיית תוכן, דפי נחיתה סירטונים ועוד צריך להשקיע עוד 15-25,000 עלות חד פעמית כדי להתניע. 

טאבולה ואאוטבריין  

כאשר רוצים לפרסם להמונים תוכן מקצועי המניע לפעולה ומניע להשארת ליד. 

כל עוד המוצר שלכם פונה ומעניין את ההמונים הפלטפורמות הללו יכולות להיות סופר רלוונטיות ובלבד שהמוצר שלהם מתומחר כהוגן ויש נתח רווחים הגון היות ועלות הפרסום בפלטפורמות אלה יקרות מהממוצע. 

באמצעות הפלטפורמות הללו ניתן "לשתול" כתבה שניראית טיבעית לחלוטין בפלטפורמות כמו וואינט כלכליסט ואתרים נוספים ואחרים רלוונטיים . 

אנחנו יוצאים שוב מנקודת ההנחה 

1.שהקהל שלכם גדול מאד 

2. המוצר שלכם מחזיק הרבה כסף . 

ככל ששני הפרמטרים הללו מתקיימים ניתן לייצר כתבת תוכן ולקדם אותה באמצעות אאוטבריין או טאבולה. 

פייסבוק  

עלות הפירסום בפייסבוק יחסית זולה לפלטפורמות המתחרות אך שאלת הקהל קופצת בראש:" מי הקהל שלכם ולמי אתם פונים ?" 

שוב, ככל שהקהל שלכם יותר נישתי ויותר ספציפי יהיה קשה מאד לפייסבוק לטרגט אותו. 

:אני לא פוסלת לחלוטין את פייסבוק בעולמות הבי טו בי . ישנן 2 שיטות שכדאי לבחון

  1. האחת: להשפיע על מקבלי ההחלטות באמצעות הפלטפורמה ואז אנו יצרים שוב את חוק המספרים הגדולים ויוצרים לחץ מלמטה ללמעלה.  
  2. הגישה השניה תתבסס על דאטא מינימום 10,000 רשומות שנוכל לייצר באמצעות פלטפורמות חיצוניות וליצור את הקהל באמצעות פייסבוק אך שוב לא נוכל להתבסס לאורך זמן על הדאטא הזו. 

פייסבוק הרבה פעמים יכולה לשמש כפלטפורמת עזר לפרויקטים ספציפיים אך לא כפלטפורמה עיקרית

האם לינקדאין מתה ? 

אז זהו שלא. 

ככל שהקהל שלכם יותר ספציפי ואתם צריכים סופר טרגטינג, לינקדאין היא עדיין המלכה הבילתי מעורערת 

לינקדאין היא האחת והיחידה ואין לה שני ברמת הדיוק, ברמת הפרסונות , ברמת האיכות של האנשים והחתירה המהירה לביזנס. 

פרסום ממומן בלינקדאין ? 

הפרסום הממומן של לינקדאין עולה לא מעט כסף וליד יכול להגיע ל-1000 דולר לליד. אני לא פוסלת את האפשרות הזו כאשר מדובר במוצר או פתרון שמחזיק הרבה מאד כסף וכאשר הקהל הוא לא מאד נישתי. 

אל מול עלות הפירסום הזו ניצבת מלכת האואוטריצ' בלינקדאין? שלמרות הצימצומים עדיין זהו מהלך שאי אפשר לוותר עליו אך לא ניתן להתבסס רק עליו 

התפקדו נא ! 

בעקבות השינויים שלינקדאין ביצעה אנו נקראים להתפקד לחשיבה מחודשת כיצד ניתן להמשיך לייצר לידים איכותיים באמצעות לינקדאין . בפסקאות הבאות אציג את שיטת

 Scaling Sales System 

שיטת שיווק המייצרת לידים נכנסים בעולמות הבי טו בי ומקצרת בחצי את תהליכי המכירה

להלן מס' המלצות יישומיות כיצד לייצר לידים חמים יותר ולקצר ב-50% תהליכי מכירה ארוכים

גלגל מיתוג אישי כמומחה 

לינקדאין מאפשרת לנו חשיפה אורגנית היסטרית שלא קיימת בשום רשת מעבר לכמות של 30,000 חברים המתאפשרים בפרופיל האישי בלינקדאין, אנו זוכים לחשיפה ללא הגבלה למעגלים נוספים . וככל שהחשיפה גוברת כך המעגלים מתרחבים. 

הרבה מאד מנכ"לי חברות, אנשי מכירות ושיווק חוששים להיחשף ברשת, מרגישים שהם עדיין לא שם ואולי כדאי להשתמש במיקור חוץ כדי לייצר תוכן. אני לא ארחיב כאן במאמר הזה אבל עולם השיווק השתנה פלאים דרושה עוצמה פנימית חזקה ובשלות כדי לצאת לחשיפה רישתית אך אין ספק שההשפעה על המכירות ועל ההצלחה העסקית גדלה בצורה דרסטית. 

ממשיכים לצמוח עם תוכן

לינקדאין עוזרת לכם עם ניוזלטר חינמי לחלוטין שמגיע ישירות לאינבוקס של הנרשמים -קהל העוקבים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם לעתיד. באמצעות תוכן שנוגע בלבבות והנעה לפעולה שווי של ניוזלטר כזה ברשתות מקבילות עומד על עשרות אלפי שקלים האחסון והתחזוקה שלו לגמרי בחינם.  הבשורה החדשה לעולם הבי טו בי 

גלגל טיקטוק 

האמת שלקח לי באופן אישי הרבה זמן להתחבר לפלטפורמה הרגשתי שזו פלטפורמה לצעירים ושזה לא בשבילי שהלקוחות שלי לא נמצאים שם.

 בשיטה שלנו היום אנו מחברים את המנוע האדיר של טיקטוק לשאר הרשתות ומזרימים תנועה, ככל שהמנוע של טיק טוק מאפשר הגעה לכמות גדולה של אנשים אנו נרצה להשתמש במנוע הזה כדי לייצר את חוק המספרים הגדולים עבור העסק שלכם ולגרום לזליגה של לקוחות פוטנציאלים מרשת לרשת. 

אז נכון הקהל שלכם לא בטוח נמצא שם וסי טי או לא בהכחר מסתובבים שם במודע או בגלוי אך יש דרכים חכמות להשפיע על מקבלי ההחלטות כל עוד חוק המספרים הגדולים יכול לעבוד עבורכם 

גלגל הקייס סטדי הוא גלגל שמוכיח את עצנו כמקצר משמעותי של תהליכי מכירה ארוכים ויקרים . האם יש לכם לקוחות ממליצים שניתן לייצר איתם סירטוני קייס סטדי ?

גלגל הוידאו 

בתפיסה שלנו וידאו זהו מעגל פעילות שלישי לאחר שביססנו את פעילות יצירת הלידים המיידיים ויצרנו לכם סמכות כמובילים בתחומכם . 

סירטוני וידאו וקייס סטדי יעזרו לכם לבסס את הסמכות המקצועית שלכם ולגרום ל-טראסט וודאות בצד של הלקוח הפוטנציאלי . פעילות כזו חוסכת לכם זמן פרונטלי בתהליך המכירה , הרי הלקוח הפוטנציאלי מטבעו יחפש כמה שיותר אינפורמציה לפני שהוא מאשר את המכירה. זה או שאתם תספקו לו את האינפורמציה בצורה פרונטלית ותצאו מותשים ומסוחררים מתהליך המכירה או שתאפשרו לו למצוא עליכם חומר ברשת כך שייקל עליו להתחבר אליכם ולאו דווקא על חשבון זמן פרונטלי שלכם.

תרגיל קטן- בידקו בגוגל את השם שלכם או שם החברה ומיצאו מה התוצאות שעולות שם 

אם גיליתם שאין❌ בגוגל חומר עליכם או על החברה שלכם כנראה שאתם גוזרים על עצמכם תהליכי מכירה מתישים וארוכים ולא נותנים לגוגל לעבוד עבורכם. 

  אז מה באמת גלגל הזהב שלכם ומה הולך לעבוד עבורכם? 

לאחר שיישמנו את כל השיטות על לקוחות שלנו ויש לנו רפרנסים מעולים אנו משיקים את שיטת גלגלי הזהב Scaling sales system

בשיטה הזו אנו בודקים :

?מי קהל היעד שלכם ומה הגודל שלו

וממליצים לכם על הפעילות שתדייק לכם את השיווק ,תחסוך לכם בעלויות

ותייצר לכם כמה שיותר המרות מהירות בגישת כסף ביד ומייד. 

לרגל ההשקה החגיגית ?? אני מציעים את פגישת גלגל הזהב

פגישה אישית 1*1 

בפגישה הזו נאבחן עבורך

?איזה פלטפורמה ובאיזו השקעה נדרשת תוכלו לייצר מקסימום המרות

?מה בדיוק מתאים לקהל היעד שלך ואיך ניתן להשפיע עליו או על מקבלי ההחלטות שלו כדי לייצר פניות חמות נכנסות שקל יותר להמיר .

רוצים להיפגש לפגישת גלגל הזהב ? 

כיתבו לי  למייל

[email protected]

ונגלה יחד מה גלגל הזהב שלכם

או השאירו פרטים בטופס בתחתית האתר ? ונחזור אליכם בהקדם

אולי תהנה גם מזה:

מ 0- ל-300,000

למה מדרג מכירות הוא סופר קריטי במיוחד בשירותים ומוצרים יקרים?

אני שולחת מיילים מאד איכותיים

כל מייל ייתן לך ערך עסקי רב על מכירות B2B בישראל ובעולם 

הופפה, מיל עם 2 מדריכים מטורפים למכירות B2B כבר אצלך

דילוג לתוכן