דף הבית » תוכניות הכשרה וליווי » וידאו מכפיל מכירות
בעולם תחרותי בו רבים נותני השירות, הלקוח הממוצע שואל את עצמו למה שארכוש דווקא ממך? למה במחיר שהצגת ומה מיוחד בך ?
אלו שאלות בסיסיות שמייצרות מחסום כבר בפניה הראשונה אל הלקוח הפוטנציאלי.
הלקוח צריך להבין בצורה חד משמעית עוד לפני שנכנסתם לתהליך הצעת מחיר או משא ומתן שהשירות שאתה /החברה שלך מציעה זהו השירות שיפתור לו את הבעיות שלו ויגשים לו את החלום הנחשק שלו.
איך עושים זאת? באמצעות אמצעים ויזואליים, האמצעי החזק ביותר היום בעולם השיווק הדיגיטלי מתבסס על וידאו כמובן שגם אתר חזק יכול לשמש כגיבוי למותג שלך/של החברה אך וידאו מעביר בזמן הקצר ביותר את המסרים החזקים ביותר ומייצרים את אפקט ה"וואו" והרושם הראשוני החזק אצל הלקוח.
תהליך הרכישה הפסיכולוגיים מתבססים על תהליכי יצירת אמון מול מוכר השירות /המוצר. לפי מודל KLT שמתייחס לKnow,Like,Trust
המטרה הראשונה של כל איש מכירות או בעל עסק היא לייצר את ה-Know בצורה הטובה והמרשימה ביותר. באמצעות וידאו ניתן לחסוך חיזור באמצעות שיחות טלפון וניסיון להרשים באמצעות הרבה מילים.
צפייה בווידאו מייצרת אמון אצל הלקוח ויוצרת סמכות גבוהה -אוטוריטה אצל הלקוח הפוטנציאלי ובכך מקצרת משמעותית תהליכי מכירה ארוכים ומאפשר למוכר השירות /המוצר לגבות את הסכומים שהוא ראוי ורוצה לקבל.
כשחושבים להפיק וידאו לעסק לרוב בעלי העסקים והחברות מתרכזים בוידאו עצמו ושמים את כל הפוקוס שלהם על אלמנטים חיצוניים כמו :האפקטים והניראות , אין ספק שהנראות החיצונית חשובה מאד אבל בסופו של יום
זה לא מה שמעניין את הלקוח הפוטנציאלי שלכם. זה כמו להפיק חתונה לזוג, יהיו כאלה שיתעסקו רק בנראות החיצונית של האירוע מי יהיו הזמרים, התפאורה, הכיבוד, התפריט, איך יכנסו החתן והכלה וכו' וכו' ויהיו את אלה הנבונים שיגידו אוקי. יש חתונה זה מהמם וחשוב שהיא תהיה כמה שיותר יפה ומושקעת. אבל בואו לא נהפוך את העיקר לטפל ואת הטפל לעיקר. חתונה זה לילה אחד מה יהיה עם הזוג למחרת בבוקר? איפה הם יגורו ? איך יצליחו לרכוש דירה? ועוד שאלות מהותיות וקיומיות שכדאי מאד לתת עליהן את הדעת וכמה שיותר מראש.
זו בדיוק האנלוגיה אצלנו לוידאו. אין ספק שניתן להפיק את הוידאו הכי יפה והכי משוכלל שיש וכך אנחנו עושים. השאלה היא: האם זה חזות הכל ? האם זו המטרה ? בהסתכלות העסקית שלנו אנו יודעים לייצר את המסלול האולטימטיבי בו הלקוח הפוטנציאלי שלך עובר בדרך לרכישה ולייצר בכל נקודת זמן את הוידאו הנכון לשלב התודעתי בו הוא נמצא במסלול הרכישה.
הגאונות היא לדעת לשלב את הוידאו בתוך קמפינים ברשת ולחזות מראש מה התפקיד של כל וידאו בתהליך המכירה, איזו פלטפורמה שיווקית הכי נכונה לשילוב של הוידאו האם לינקדאין /פייסבוק /יוטיוב ? כאשר כל האסטרטגיה סביב הווידאו נגזרת מקהל היעד שאמור לצפות בו ולבצע רכישה או להשאיר ליד.
המטרה המרכזית בהפקות וידאו ושילוב בתוך משפכי מכירה היא לייצר לידים כמה שיותר חמים בתהליך המכירה, ישנם משפכי מכירה רבים ושונים לכל תהליך כזה אנו מייצרים את הוידאו הנכון שיקרב את הלקוח עוד צעד בדרך לרכישה. יצירת חיבור עם הלקוח שלך באמצעות וידאו מייצרת חיבור מיידי חוסכת הסברים מי אתה ולמה לקנות דווקא ממכם .
יש הבדל קיצוני מי כותב את התוכן ומי מייצר את משפטי המפתח בוידאו האם מדובר בקופרייטר מוכשר או שמדובר במומחה עסקי שיודע איך הראש של הצרכן שלך עובד ומה הוא צריך לשמוע בכדי לקנות . בגישה שלנו אין המטרה להציג פרצופים יפים אלא לייצר וידאו שמביא לקוחות לשם כך אנו מבצעים יחד עם הלקוח מחקרי שוק וחקר מסרים.
המחקרים מבוצעים בשיטות פשוטות ואינטואיטיביות אך מייצרים ערך רב והבנה עמוקה איך לכתוב את התכנים ,מה קהל היעד מצפה לשמוע, אילו מסרים נכונים וכיצד להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר שתמיר כמה שיותר לקוחות ותיצור חיבור למותג.
אחרי שביצענו מחקר לקוח מעמיק והבנו בין היתר איפה הלקוח נמצא באיזו רשת נגדיר:
1. מהן המטרות והיעדים העסקיים :עלות המוצר /השירות ביחס לעלות הפקת הווידאו ועלות המימון ברשת כמו גם הגדרת תהליכי המכירה והאסטרטגיה להמרת ליד למכירה.
2.באיזו רשת הלקוח שלכם נמצא ואיזו פלטפורמת שיווק (לינקדאין /גוגל /פייסבוק) הכי מתאימה לייצר תוצאות עבורכם.
3. מהו "מסע הלקוח" שלכם וכיצד הווידאו משולב בתהליך המכירה ממצב ליד ועד מצב המרה כולל מצבת כח האדם וכמות הלידים הניתנת לטיפול.
4. אחרי שהגדרנו את האסטרטגיה, ביצענו את המחקר המעמיק, כתבנו את התוכן נצא ליום צילום מקצועי וחוויתי שיפיק בצורה הטובה ביותר את המסרים השיווקיים שלך לכדי וידאו מגובה בתהליך מכירה סדור מקצה לקצה.
חשוב לנו מאד להפיק וידאו יפה אך יותר מכל -מה שמוביל אותנו ביצירת וידאו זה תכל'ס וידאו שממיר מכירות.
מעוניינים לכתוב לי בווצאפ?
כל מייל ייתן לך ערך עסקי רב על מכירות B2B בישראל ובעולם